Recursos didàctics per a l´autoformació
Destinats als docents que que es volen fer càrrec del seu aprenentatge i ensenyar als alumnes a fer-se'n.
Vés al contingut
Pàgina d'inici
1ª semana de clase
CB
Dinàmiques de grup
Mediació
Amb continguts
Drets Humans
Ed. ambiental
Gènere
Interculturalitat
Nord-sud
Salut
Metodologia
1. Avaluar
2. Exposar
3. Investigar
4. Dialogar
Directoris
Conselleries d’educació i MEC
Documents de centre
Fases didàctiques
Exposició magistral
Fases didàctiques 1. Presentació de la tasca.
Productes i rúbriques
Metodologies
Teories de l’aprenentatge/ Models d’ensenyament
Per continguts
TICs
Valoración UD secundaria
Aprenentatge cooperatiu
Per formar-se
Per pensar
Sense llibre de text
Per pares i mares
Editat per
←
Elements didàctics sobre els animals
El canvi climàtic (3r ESO)
→
Aspectes físics i matemàtics dels malabars
Publicat el
Març 2, 2012
per
Guida
Treball de recerca d´Albert Trujillo (2n Batxillerat de l´IES Eugeni d´Ors)
(Via Yvonne Tugues i Jordi Vivancos, Twitter)
2.1 –
QUÈ SÓN ELS JOCS MALABARS?
2.2 –
QUINS OBJECTES S’UTILITZEN NORMALMENT I PER QUÈ?
2.3 –
QUINES TRAJECTÒRIES DIBUIXEN LES BOLES QUAN FEM MALABARS?
2.4 –
EL FREGAMENT, HI AFECTA?
2.5 –
QUINES ALÇADES SÓN LES ACONSELLABLES?
2.6 –
COM AFECTA EL LLANÇAMENT D’UN OBJECTE MÉS ALT O MÉS BAIX?
2.7 –
HI HA DIFERÈNCIA SI UTILITZO UN NOMBREPARELL O SENARS DE BOLES?
2.8 –
EXISTEIX ALGUN MÈTODE PER DESCRIURE ELS DIFERENTS TIPUS DE MOVIMENTS?
2.9 –
SÓN ESTABLES TOTES LES COMBINACIONS DE LLANÇAMENTS I MOVIMENTS?
2.10 –
ES PODEN LLANÇAR BOLES ALHORA?
2.11 –
HI HA ALGUNA RELACIÓ ENTRE EL TEMPS QUE ESTÀ LA BOLA A L’AIRE I A LA MÀ?
2.12 –
COM ES POT PASSAR D’UN PATRÓ A UN ALTRE?
2.13 –
QUIN ÉS EL RECORD DE LLANÇAMENTS?
2.14 –
TOT EL QUE FAN ELS MALABARISTES ES POT EXPLICAR AMB LES MATEMÀTIQUES I LA FÍSICA?
3.
PART EXPERIMENTAL
3.1 –
INTRODUCCIÓ PART EXPERIMENTAL
3.2 –
METODOLOGIA
3.3 –
QUINES ALÇADES UTILITZEN ELS MALABARISTES?
3.4 –
QUINA AMPLADA UTILITZEN ELS MALABARISTES?
3.5-
HI HA DIFERÈNCIAENTRE UN 3, UN 4 I UN 5?
3.6 –
HI HA DIFERÈNCIA ENTRE UN MALABARISTA PRINCIPIANT I UN MALABARISTA AMB EXPERIÈNCIA
?
3.7 –
AMB QUINA VELOCITAT LLANCEN LA BOLA?
3.8 –
PODEM ESTIMAR L’ERROR COMÈS EN ELS CÀLCULS ANTERIORS?
3.9 –
HI AFECTA EL FREGAMENT?
3.10 –
TEOREMA DE SHANNON
Comparteix això:
Facebook
X
M'agrada
S'està carregant...
Relacionats
Aquesta entrada ha esta publicada en
Espai i forma
,
Estadística i atzar
,
Forces i moviments
,
Numeració i càlcul
,
Objectes
,
PjBL
,
Proyecto científico
,
Recomanada
. Afegeix a les adreces d'interès l'
enllaç permanent
.
←
Elements didàctics sobre els animals
El canvi climàtic (3r ESO)
→
Deixa un comentari
Cancel·la la resposta
Δ
Cerca
Cerca:
Temes més visitats
Productes i rúbriques
Editat per
Què és el que fa que un mestre sigui bo?
Anglès (unitats didàctiques amb exercicis online)
El camí de l´escola (Escola Pública de Sant Lluís, Menorca)
Metodologies
1ª semana de clase
Evolució històrica del currículum
Una experiència excepcional
Anglès (fitxes per imprimir)
Assignatures
Anglès
Biologia
C2 At_Unitats_Convivència
C4_Atenció_psicosocial
C4_Oci_lleure
C7_Recolz_pacient
C9_Bases
C10_RET
CAA
Castellà
Català
CCLAV_ExpOral_Gloses
CCLAV_Lectura
CFGM
CFGS
CIAP
CLAV
CMM
CMonCont
Crèdits variables
CSC
CTID
Directori
Economia
EdINFANTIL
Educ_física
Educ_infantil (CFGS)
EPA
ESPA2
Filosofia
FOL
Física_química
Gamificació
Geologia
Informàtica
Interdisciplinari
Matemàtiques
Màrketing
Música
NEE
Opinió personal
Orientació
Plàstica
proyecto
Tecnologia
Tutoria
Temes
Temes
Selecciona la categoria
1. Coneixements previs (12)
Animació (2)
Ap. basat en problemes (6)
Aprenendizaje Servicio (3)
Assignatures (76)
Portals educatius (1)
Audiovisuals (2)
Autors (39)
CESIRE (2)
Neus Sanmartí (4)
Oficial (15)
Recomanada (21)
Aventures didàctiques (2)
Blocs. Còm editar? (9)
Blocs_Directoris (1)
Com millorar-los? (2)
Bones pràctiques (18)
Biblioteca (1)
Comunitats aprenentatge (1)
Caceres del tresor (2)
Caza del tesoro (2)
Còmics. Còm editar? (4)
Còmics_Directoris (2)
Clima aula (3)
Competències bàsiques (19)
Cursos online (14)
Diaris literaris (1)
Estratègies (3)
Estudio de caso (3)
Evaluación diagnóstica (10)
Otras eval. externas (1)
PISA/PIRLS (6)
Exercicis_online (3)
Família-escola (4)
Formats per publicar (2)
Gamificació (1)
Google Earth (1)
Google maps (1)
Grups cooperatius (5)
Homeschooling (1)
Hotpotatoes (1)
JClic (2)
Línies del temps (1)
Lesson Plans (3)
Linkat (1)
Llibres i guies (12)
Llibres (crear) (3)
Mapes conceptuals (2)
Mecanografia (1)
Orientació (1)
Tècniques d’estudi (1)
Per nouvinguts (12)
Per pensar (67)
Canvis socials (18)
cites (4)
Educació_notícies (27)
Fon. pedagògica (16)
Opinió personal (18)
Presentació (3)
Pissarres digitals (5)
PjBL (66)
Podcasts. Còm editar? (3)
Portafolis (4)
Power points. Directoris (2)
PrBL (34)
Programación (70)
Con argumentación (15)
Con rúbrica (20)
Preguntas productivas (25)
Secuencia didáctica (38)
Projectes de treball. (4)
PT. Directori (1)
Proyecto científico (18)
Proyecto lingüístico (4)
Proyectos de trabajo (9)
Ràdio educativa (1)
Simulacions (2)
Tarea simple (9)
Tareas (34)
Telecol·laboració (7)
TICs (7)
Twitter (1)
Vídeojocs (2)
Vídeos i fotos (19)
Viatge virtual (1)
Webquest (7)
Miniquests (1)
Webquests. Còm editar? (4)
WQ. Directoris (1)
Webs (crear) (2)
Wikis (8)
X Bloques de CONTENIDOS (67)
Activitats en el medi natural (7)
Alimentación y salud (12)
Animals (6)
Atmósfera (6)
Canvis en el temps PRIM (5)
Cos Humà (5)
Creació artística (4)
Cuentos y leyendas (4)
Eines i materials tecnològics (4)
El paisatge (5)
Electrònica (2)
Energia (3)
Entorn_tecnologia_societat (5)
Espai i forma (4)
Estadística i atzar (5)
Estructura i propietats de les substàncies (4)
Experimentos (8)
Forces i moviments (4)
Hort/ huerto escolar (1)
L´entorn i la seva conservació (14)
Contaminación (2)
L´aigua (4)
Metereologia (2)
Sistema solar (1)
L´habitatge (6)
Les arrels del món contemporani (5)
S. XIX (2)
Les societats preindustrials (5)
Matèria i energia (5)
Medi ambient i canvi climàtic (4)
Mundo actual/ El món d’avui (12)
La transició espanyola (1)
Sostenibilidad (3)
Numeració i càlcul (9)
Nutrició (4)
Objectes (2)
Organització política i planif territori (5)
Persones (1)
Persones_cultures_societats (6)
Plantes (5)
Publicidad (1)
Química (2)
Plásticos (1)
Reproducció (2)
Rutas e itinerarios (8)
Rutas literarias (3)
Sectors econòmics i espai geog. (5)
Textos narrativos literarios (3)
Variedades geográficas de la lengua (2)
Xarxes socials (2)
Xats (1)
Twitter
Tweets by Guidix
Club de lectures d’educació
Tutorials TIC
Think1 TV
Comentaris recents
Guida
en
Materials d´aula per a treball…
Anònim en
Materials d´aula per a treball…
Guida
en
Resolució de problemes + apren…
deede
en
Resolució de problemes + apren…
irene
en
Matemàtiques de primària (tots…
WIKI de RECURSOS
Jornades i congressos
Veure Calendari de Potachovizados
Comentari
Reblog
Subscriure's
Subscrit
Recursos didàctics per a l´autoformació
Uneix altres 31 subscriptors
Sign me up
Already have a WordPress.com account?
Log in now.
Recursos didàctics per a l´autoformació
Personalitza
Subscriure's
Subscrit
Registre
Entra
Copy shortlink
Report this content
Visualitza l'entrada al Lector
Manage subscriptions
Collapse this bar
%d