Fases didàctiques 1. Presentació de la tasca.

Recursos classificats per fases didàctiques.

Creat el 19/ 11/09

Actualitzat el 25/2/10

Fase 1

Coneixements previs/anàlisi problema

Primera setmana de classe: Com preparar la reunió de pares.

Dinàmiques de grup per la primera setmana de classe

Motivació

Exemple activ. inicial: Un billete de ida y vuelta (ESO, socials)

Exemple fitxa: fer mapes conceptuals a partir de conceptes (ESO, ciències)

Multimedia Scrapbook

Subject Sampler

Exemple fitxa baròmetre opinions

Exemple fitxa connectar vida alumne/a

Brainstorming

Dinàmiques de grup i rutines de pensament

Dinàmiques (ENQUIRING MINDS)

Autoregulació

Diari d’aprenentatge (ESO, continguts. Pilar Etxebarría)

Diari d’aprenentatge (Núria Alart)

Lista de aprendizaje del grupo (Manual de proyectos de BIE)

Contracte d’aprenentatge (ESO-ciències, per quan no he après bé, Pilar Etxebarría)

Llistes d’autoavaluació (Rubistar)

Lista para ir marcando las tareas que se van cumpliendo (Manual de proyectos BIE)

Rúbriques. Rubistar. Mirar apartat PROJECTES.

Rúbriques(Carme Barba)

Autoregulació conductual

Altres activitats d’autoregulació

Aval. inicial (film 18-30)

Treball equip

Primària i Secundària. Rúbriques d’avaluació treball equip Inclou Criteris av + cb

Primària (3r cicle) Rúbrica avaluació treball equip Departament Educació Catalunya.

Primària (3r cicle). Rúbrica avaluació trevall equip.

Conversa, investigació científica. Departament Educació Catalunya.

Primària i Secundària. Lista de observación del trabajo en equipo (Manual de proyectos BIE)

Control equipo

Exemple de portafoli (Vicent Pardo, Batxillerat)

Autoevaluación de mi contribución al grupo (Manual de proyectos BIE)

Dinàmiques per millorar el treball en equip

Planificar-se

Ficha para planificarse (alumnos) 15 fichas del Col·legi Montserrat.

Ficha para planificarse (Alumnos, Manual de proyectos BIE)

Ficha para planificarse II (Alumnos, Manual de proyectos BIE)

Fitxa per planificar-se (mestres)

Treball en equip

Com organitzar el temps

Deixa un comentari