L’època dels monestirs, 2n ESO


Exemplificació del Departament d´Educació de Catalunya.

Font: Del currículum a les programacions (2009).

A diferència de l´exemple de primària, aquest exemple presenta tres  punts a millorar: les connexions interdisciplinàries, el poc pes que tenen les   habilitats de pensament superior (taxonomia de Bloom), especialment les de crear i avaluar, i la poca centralitat que se li dóna al producte de  la investigació, que en aquest cas podria ser: elaborar un guió per la DESCOBERTA DEL MONESTIR DE SANTES CREUS. Però és també un bon exemple per veure la relació entre  Objectius, CB i criteris d´avaluació.

Aquesta entrada ha esta publicada en Oficial, Programación, Tareas. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s