Classes homogènies o heterogènies?


Vídeo del bloc AFFECTIVE LEARNING.

Resum: En el passat, els alumnes eren separats per nivells (en classes homogènies). El resultat va ser que els alumnes pobres elegien matèries artístiques i tenien mestres menys compromesos (mestres que no creien que poguessin influir en la vida dels alumnes) i els de classes altes elegien matèries científiques i tenien mestres més bons. Resultat: un fracàs. L´efecte Pymalió.

Proposa classes heterogènies (mixed ability classes) amb mètodes com: treball cooperatiu i treball peer to peer….

Aquesta entrada ha esta publicada en Fon. pedagògica, Grups cooperatius. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s