L’agrupació segons capacitats influeix negativament en els resultats


Avui s’ha fet pública la investigació dirigida pel professor de l´UAB Ferran Ferrer i publicada per la Fundació JAUME BOFILL sobre Equitat, excel·lència i eficiència educativa a Catalunya, on s’investiguen les causes dels mals resultats educatius. Una de les conclusions més interessants és que l’agrupació segons capacitats (que es fa a un de cada tres IES catalans) incideix negativament en els resultats.

Per veure el vídeo cliqueu aquí.

A altres països on s´havia fet (Alemanya) ja se sabia que aquesta mesura només ajuda a l’alumnat amb altes capacitats.

Aquesta entrada ha esta publicada en Educació_notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s